Info

Her finder du vores opvisningshold inden for spring og acro (acro = akrobatisk gymnastik). Her er vores meget populære KB Mix hold der tilbydes for børn fra 8-16, der deltager i adskillige opvisninger. Er du mere til akrobatik så prøv vores hold Acro. Læs mere om vores opvisningshold her.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Opvisning Spring og Acro | OP8
Mandag 20:00-22:00 Gymnastikcenter Køge Bugt, Springsal
Instruktør: Martin Søgaard / Rikke Damsø Pedersen /
04.09.2023

OP8 - ACRO MIX MASTERS 25 år+

På akroholdet beskæftiger vi os med akrobatik, sports akro og akroyoga. Vi arbejder med flere delelementer som er essentielle for succesoplevelser indenfor akrobatikken, såsom styrketræning, smidighed. Vi vil i løbet af foråret deltage i opvisninger, bl.a foreningens egen hjemmeopvisning. Alle der har mod på at forsøge sig med akrobatik er velkomne. Både nuværende, tidligere og kommende gymnaster/akrobater. Holdet deltager i opvisninger.

2700 kr.
Tilmeld

Opvisning Spring og Acro | OP1
Tid/Sted
Tirsdag 17:30-19:00 Gymnastikcenter Køge Bugt, Springsal Fredag 16:00-18:00 Gymnastikcenter Køge Bugt, Springsal
Instruktør: Emma Sofie Lindgaard / Laura Thunø / Mikkel Bækmand Nielsen /
Juniorinstruktør: Anna Henriksen /
Hjælpetræner: Mathilde Pauline Houd / Thea Wagner Rønnebek /
05.09.2023

OP1 - KB MIX MINI 8-9 ÅR

Vores KB Mix Mini er for både piger og drenge i alderen 8-9 år. Er du nybegynder og ærgrer dig over, at du ikke er kommet i gang med gymnastik? Eller er du konkurrence gymnast og kunne tænke dig, at lave gymnastik uden konkurrence fokus eller bare fordi du ikke kan få nok? Så kom og vær med! Hos os er det sociale sammenhold i højsædet.

På KB Mixhold bliver du som gymnast udfordret både rytmisk og springmæssigt. Der bliver arbejdet med både spring, akrobatik, håndredskaber og meget mere. Holdet deltager i flere opvisninger i foråret helt frem til sommerferien. Vi har fokus på at skabe en super fed opvisning, hvor alle kan deltage uanset niveau.

3345 kr.
Tilmeld venteliste

Opvisning Spring og Acro | OP2
Tid/Sted
Torsdag 18:30-20:00 Boholtehallen, Hal A (Uden springgrav) Søndag 16:30-18:30 Gymnastikcenter Køge Bugt, Springsal
Instruktør: Emilie Henriksen / Emma Sofie Lindgaard / Mikkel Bækmand Nielsen / Mikkeline Røntved /
Juniorinstruktør: Mia Rasmussen /
Hjælpetræner: Dagmar Cronfeld /
07.09.2023

OP2 - KB Mix Tweens 10-12 år

Vores KB Mix Tweens er for både piger og drenge i alderen 10-12 år. Er du nybegynder og ærgrer dig over, at du ikke er kommet i gang med gymnastik? Eller er du konkurrence gymnast og kunne tænke dig, at lave gymnastik uden konkurrence fokus eller bare fordi du ikke kan få nok? Så kom og vær med! Hos os er det sociale sammenhold i højsædet.

3450 kr.
Tilmeld venteliste

Opvisning Spring og Acro | OP3
Tid/Sted
Torsdag 19:45-21:15 Boholtehallen, Hal A (Uden springgrav) Søndag 18:30-20:30 Gymnastikcenter Køge Bugt, Springsal
Instruktør: Emilie Henriksen / Emma Sofie Lindgaard / Laura Thunø / Loui Waldhauer / Mikkel Bækmand Nielsen / Mikkeline Røntved / Nicolai Kriegbaum /
07.09.2023

OP3 - KB Mix JUNIOR 13-17 år

Vores KB Mix Junior er for både piger og drenge i alderen 13 år og ældre. Er du nybegynder og ærgrer dig over, at du ikke er kommet i gang med gymnastik? Eller er du konkurrence gymnast og kunne tænke dig, at lave gymnastik uden konkurrence fokus eller bare fordi du ikke kan få nok? Så kom og vær med! Hos os er det sociale sammenhold i højsædet.

3450 kr.
Tilmeld

Seneste nyheder

Se alle nyheder