Opvisningshold Rytmegymnastik og dans

Se uddrag fra træningerne fra vores opvisningshold i videoen nedenfor.

Rytmegymnastik og Dans

Får du også bare en naturlig lyst til at bevæge dig, når du høre musik? Så har vi helt sikkert et hold til dig! Gymnastikforeningen Køge Bugt tilbyder en bred vifte af forskellige former for dans og rytmisk gymnastik. Vi har hold for begyndere, øvede og elite gymnaster. Fælles for alle er at vi ønsker at udvikle og udfordre vores gymnaster ud fra deres niveau og ambitioner.

Under rytmegymnastik og dans tilbyder vi nedenstående hold
  • Dansehold for piger i alderen 9-11 år og 12-15 år
  • Rytmeboblerne for piger i alderen 3-5 år finder du under børneholdene
  • Rytmehold for piger i alderen 17 år+
  • KB Q (25 år+), med Sanna
  • Dansegymnastik med Mai-Britt 40 år + (Vi arbejder i øjeblikket hårdt på hal tid og håber, at det er klar til sæsonstart)
  • M/K holdet for både mænd og kvinder 50 år +

Vil man gerne undgå konkurrencer og nøjes med opvisninger, så er opvisningsgymnastikken lige noget for dig. Her er der hold for de yngste, teenagerne og de voksne. Alle hold arbejder med rytmeserier i forskellige stilarter, som vises frem til både amtsopvisninger og foreningens egen forårsopvisning. Træningerne vil være målrettede, seriøse og vekslende i deres indhold – og der gøres altid plads til sjov.

Seneste nyheder

Se alle nyheder
Gymnastikforeningen Køge Bugt · Ravnsborgvej 3A · 4600 Køge · Tlf. 40754143 · Mail: admin@koegebugt.dk