Sig JA! og meld dig ind i KLUB FRIVILLIG

Gymnastikforeningen Køge Bugt eksisterer kun takket være sine frivillige. Ingen frivillige - Ingen forening!

Heldigvis har vi mange frivillige. Ikke mindst vores dygtige instruktører, der med deres engagement og indsats skaber det fundament som foreningen hviler på. Tillige hjælper mange forældre til på de enkelte hold med kørsel til opvisninger, sociale arrangementer m.v. Vi har imidlertid brug for mange flere frivillige for at kunne realisere flere projekter og aktiviteter i foreningen. Derfor lancerer vi nu KLUB FRIVILLIG.

KLUB FRIVILLIG er en forening i foreningen men samtidig åben for alle, der har lyst til at være med. Alle kan være med uanset om man er medlem af gymnastikforeningen eller aldrig har været med. Kort sagt er KLUB FRIVILLIG for alle som har lyst til at give en hånd. Om det så blot er et par timers hjælp til stoleopsætning til en opvisning, som livredder en søndag formiddag i ny og næ til foreningens Familieræs eller som aktiv i bestyrelse eller udvalg.

Hvad skal jeg lave?

Som medlem af KLUB FRIVILLIG skriver vi til dig når der er opgaver vi har brug for frivillige til. Du bidrager kun med det du har tid, lyst og mulighed for. Eksempler på opgaver vi har brug for frivillige hænder til -

• Livredder til Familieræs en søndag formiddag (4 timer)
  • Sælge billetter til arrangementer (3-4 timer)
  • Oprydning/rengøring efter arrangementer (1-2 timer)
  • Hjælpe med opstilling af redskaber til opvisning og konkurrencer (2-3 timer)
  • Planlægning af æbleskivebod (6-10 timer i november)
  • Kagebagning til arrangementer (2 timer)
  • Hjælpe med at lave og servere frokost til sommercamp (4 x 2 timer)
  • Udvalgsmedlem (fra få til mange timer)
  • Og mange andre opgaver
 Derudover har vi brug for alle typer af kompetencer. Er du en snild handyman, der kan hænge en opslagstavle op eller reparere en defekt trampet, en dygtig fotograf eller ekspert i kommunikation har vi helt sikkert brug for dig.

Sådan kommer du med i Klub Frivillig

Det er helt gratis og kræver kun til tilmelding -
1. Klik på linket her: Tilmelding KLUB FRIVILLIG
2. Log med med din profil og skriv evt. hvilke områder du gerne vil hjælpe til med
3. Vælg betal - det koster ikke noget.

Vi glæder os til din tilmelding!