Mål

Gymnastikforeningen Køge Bugts mål er at kunne tilbyde gymnastik for såvel børn som voksne både indenfor konkurrence og motion. Dertil kommer, at vi lægger vægt på et godt og positivt miljø for både trænere, gymnaster og forældre.

Vi tilbyder gymnastik og motion for alle aldersgrupper.

Foreningens værdier:
  • Børn og unge skal komme smilende til træning og gå grinende hjem
  • Gymnastikforeningen skal være det naturlige sted for livslang træning for voksne, ældre og seniorer
  • Vi er en professionel organisation i et frivilligt miljø
  • Pædagogikken og gymnastikken skal mødes i en positiv spiral
  • Fokuseret og kompetent læringsmiljø i et rum uden forskelsbehandling og mobning
Vores vintersæson starter den første uge i september og vintersæsonen slutter efter foreningens forårsopvisning i marts måned, dog er der enkelte hold som fortsætter træningen til f.eks. konkurrence – se programmet.

Vi tilbyder i april måned sommergymnastik. Disse annonceres i marts måned til forårsopvisningen, i avisen og her på siden. Sommerholdene træner indtil sommeropvisningen i midten af juni.

Der kan på nogle af holdene udover kontingentet være ekstra omkostninger til transport, ture og opvisningsdragt m.m.

I sommerferien afholder Gymnastikforeningen Køge Bugt en sommercamps for børne- og juniorgymnaster i vores gymnastikcenter ved Ravnsborghallen.

Det er foreningens mål at tilbyde vores gymnaster de bedste muligheder for at udvikle sig og derfor er vi også stolte over at vi i 2014 indviede vores topmoderne gymnastikcenter med skumgrave, stortrampoliner, fast track, motorikbaner, spejlsale og meget mere.

Det er din egen fritids og ulykkesforsikring der dækker dig til træningerne.