Info

iStock-614035024_1.jpgGymnastikforeningen Køge Bugt tilbyder en bred palette af hold med motorisk og fysisk træning til seniorer og ældre med alle funktionalitet.  Har du en eller flere skavanker har vi også et hold til dig.

Ønsker du at vedligeholde din motorik og fysik, for ikke at tale om kondition, smidighed, balance og koordination, så har vi helt sikkert et tilbud til dig.

Læs mere om vores ældremotionshold her.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Ældremotion | V06c
Mandag 09:00-09:45 Sundhedscenter, Køge kommune
Instruktør: Ernst Lykke Nielsen / René Andersen /
08.01.2024
10.06.2024
Kort beskrivelse

V06c - MANDSHOLDET 60+ vi træner på Sundhed - Træning og Rehabilitering Rådhusstræde 10C.

Mandsholdet er for dig der gerne vil røre dig på en sund, sjov og social måde. Det handler om effektiv træning, smil på læben og glæden ved at indgå i et fællesskab med andre mænd. Mandsholdet er for alle og kræver ikke særlige forudsætninger. Vi har plads til alle &ndash eneste krav er, at du har lyst til at bevæge dig til god musik og at du kan lave øvelser både stående og liggende. Træningen er tilrettelagt for mænd af mænd.

775 kr.
Udsolgt

Ældremotion | V06d
Mandag 10:00-10:45 Sundhedscenter, Køge kommune
Instruktør: Ernst Lykke Nielsen / René Andersen /
08.01.2024
10.06.2024
Kort beskrivelse

V06d - MANDSHOLDET 60+ vi træner på Sundhed - Træning og Rehabilitering Rådhusstræde 10C.

775 kr.

Ældremotion | V04f
Tirsdag 13:00-13:45 Sundhedscenter, Køge kommune
Instruktør: Hanne Rønne /
02.01.2024
11.06.2024
Kort beskrivelse

Hensyntagende træning vi træner på "Sundhed - Træning og Rehabilitering" i multisalen Rådhusstræde 10C.

Har du lige afsluttet et genoptræningsforløb eller har du bare behov for hensyntagende træning, så er dette holdet for dig. Vi træner styrke, bevægelighed, kondition og balance. Man kan også være med, selvom man bruger gangredskab som stok eller rollator.

750 kr.

Ældremotion | V10
Tirsdag 14:30-16:00 Sundhedscenter, Køge kommune
08.08.2023
11.06.2024

V10 - HENSYNTAGENDE MINDFUL YOGA

Ønsker du at styrke dit mentale og fysiske helbred, er dette hold måske noget for dig.

Vi træner balance, styrke og bevægelighed og øvelserne kan laves siddende eller stående. Det er blide stræk, balanceøvelser og styrkeøvelser, der bliver udført langsomt og med pauser indimellem. Mindful yoga består af enkle øvelser og kræver ikke særlige forudsætninger. Øvelserne kan tilpasses individuelt. Vi har fokus på vejrtrækningen og at træne bevidst nærvær ved at mærke ind i vores krop. Vi afslutter timen med en kop kaffe/te og social hygge. Yoga er godt for krop og sind - kom og vær en del at et aktivt og nærværende fællesskab.

Pris: Kr. 350,- du får udleveret et klippekort første gang. Betaling kun via MobilePay. Som udgangspunkt tilmelder du dig ventelisten, og dernæst bliver du kontaktet af Jette, som aftaler nærmere med dig.

Ældremotion | V03f
Onsdag 11:30-12:30 Gymnastikcenter Køge Bugt, Rytmesal 1
Instruktør: Lene Rasksen /
03.01.2024
12.06.2024

V03 - Hensyntagende Træning

Har lyst til at bevæge dig lidt sammen med andre og har du behov for, at det er hensyntagende træning, så er dette holdet for dig. Vi kommer hele kroppen igennem og træner styrke, bevægelighed, kondition og balance. Vi slutter altid træningen med en kop kaffe.

Vi træner i Gymnastikcenteret bag Ravnsborghallen

750 kr.